Zorginstituut Nederland

Portaal voor iStandaarden in de
Zorg en Ondersteuning

Servicedesk iStandaarden

De Servicedesk iStandaarden staat open voor alle vragen over iStandaarden en het gebruik ervan. Bekijk voordat u contact opneemt met de Servicedesk de veelgestelde vragen en ‘Wat u moet weten over iStandaarden.’ Daarin vindt u antwoorden op algemene vragen en vragen die frequent bij de Servicedesk binnenkomen.

U kunt uw vraag aan de Servicedesk telefonisch of per e-mail stellen. De Servicedesk is bereikbaar op werkdagen van 7.30 tot 18.00 uur via (020) 797 89 48. In het weekend en op officiële feestdagen is de Servicedesk gesloten. Afwijkende openingstijden communiceren we via nieuwsberichten, RSS en Twitter.

Welke vragen beantwoordt de Servicedesk?
Het Beheerteam iStandaarden heeft de Servicedesk ingericht voor alle gebruikers van iWlz, iWmo en iJw die vragen hebben over:

  • het gebruik van iWmo, iJw en iWlz;
  • de functionele en technische specificaties van de informatie-uitwisseling binnen de iStandaarden;
  • het gebruik en de werking van modules en services op deze website;
  • iWmo-, iJw- en iWlz-declaratieberichten;

Uiteraard kunt u hier ook terecht voor suggesties, tips en vragen over de werking van istandaarden.nl en informatie op de site.

Vragen over modules
Lees eerst de handleiding en de veelgestelde vragen. Op elke modulepagina ziet u welke informatie beschikbaar is. Daarnaast houden we de Issuelijst Modules bij. De lijst bevat bevindingen van gebruikers, zoals bugs en andere onvolkomenheden in de module.

Let op: de issues op de lijst zijn al bekend bij ons en ze zijn al doorgegeven aan de moduleontwikkelaar. Ontbreekt uw bevinding op de issuelijst?  Dan ontvangen we graag uw melding via de Servicedesk.

Van de Issuelijst Modules houden we zowel een volledige lijst bij, als een overzicht per module.

De status van uw vraag
Onze medewerkers beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk. We houden u altijd op de hoogte van de status van uw vraag. Zie voor meer informatie over de aard van onze dienstverlening de veelgestelde vragen over de Servicedesk.

Samenwerking met andere servicedesks
Met de servicedesks van VNG, VECOZO en het Inlichtingenbureau hebben we regelmatig contact. We stemmen met elkaar zo goed mogelijk af welke servicedesk welke vragen beantwoordt. Op deze manier kunnen we in het hele veld gebruikers beter van dienst zijn.

primary.istandaarden.wooltown.nl