De Servicedesk iStandaarden staat open voor alle vragen over iStandaarden en het gebruik ervan.

Welke vragen beantwoordt de Servicedesk?

Het cluster iStandaarden van Team Gegevensuitwisseling in de Zorg (GidZ) heeft de servicedesk ingericht voor iedereen die werkt met de iStandaarden iWlz, iWmo, iJw, iEb en iPgb.

Stel uw vraag over:

  • het gebruik van iWlz, iWmo, iJw, iEb en iPgb;
  • de functionele en technische specificaties van de informatie-uitwisseling binnen iStandaarden;
  • het gebruik en de werking van modules en services op deze website;

De Servicedesk iStandaarden staat ook open voor al uw suggesties, tips en vragen over de werking van istandaarden.nl en de informatie op deze website. Hiervoor kunt u gebruik maken van het contactformulier.

Bereikbaarheid

U kunt uw vragen aan de Servicedesk iStandaarden stellen:

Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur. In het weekend en op officiële feestdagen is de servicedesk gesloten. 

De status van uw vraag

Onze collega's van de Servicedesk iStandaarden beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk. We houden u altijd op de hoogte van de status van uw vraag.